مامانا
دخترم ۶ ماهشه میتونم کیوی بدم بهش؟

۶ پاسخ

نه واسه معدش خوب نیس

ن اصلا اسیدیه هرگز ندی

نه عزیزم مرکبات و کیوی تا یکسالگی ممنوع

نه اسیدیه گلم

👆👆👆 ولی واسه کیوی چیزی نگفتن گمونم خمون بالای یکسال مجازه که داده بشه

تصویر

نه کیوی وتوت فرنگی زوده براش

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی