بابا ولش کن حرف بقیه رو بعضیا دیگه شورشو در اوردن تو سوسول لازی هر چی دلت خواست بخور هیچیییی ضرر نداره تا خدا نخاد هیچی نمیشه دوما بچه سالم باشه هیچ اتفاقی نمیوفته اینا همش کشکه
الان پیامتو دیدم بدجوری دلم ساندویچ اولویه خواست
قبلا اصلا ازالویه خوشم نمیومد😐🥲
بهتره نخورى سس و مواد غذايى كه نگهدارنده دارن تو رشد بچه تاثير دارن. اگر هوس كردى كم بخور
نه چه ضرری🙄
نه من همچین میخورم ک
خیرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.