۴ پاسخ

بازی و سرگرمی میخواد مطمعن باش اینطوری اروم میشه

اره پسر منم اینجوریه ی چیزی بخاد ندیم‌جیغ میکشه خودشو میندازه زمین گریه میکنه

فکر میکنم گذرا باشه دخترمنم گاهی خودزنی میکنه

اقتضای سنشونه عزیزم

سوال های مرتبط