در ادامه اسهال تا ۵بار مجاز بعد اون باید ببری دکتر....شیر دادی بعد همون موقع دسشویی کرد آبکی بود اسهال..بچه اسهال بذاره دلش میپیجه و سرخ میشه...شکمشم یکم داغه...مقعدش هم یکم سرخ میشه...بچه من این علایم داشت
اسهال بچه آبکی ولی برا یسری بچه ها ژله ای...یسری ها هم آبکی بصورت ژله ی.....
من نمیفهمم این حرفو خب بچه ها مگه بجز شیر چیزی میخورن خب بجز اسهال بودن مگه چیز دیگه ای باید باشه که میگید بچه م اسهال
واقعا اگه کسی دسشویی بچه ش سفت بگه شاید من اشتباه میکنم
تا ۸ بار تو بخش بستری بعد زایمان بودم میگفتن عادیه
بیشتراز۶ بار درروز
آبکی باشه بیشتر از ۵بار در روز باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.