علائم اسهال نوزاد چیه؟

۶ پاسخ

در ادامه اسهال تا ۵بار مجاز بعد اون باید ببری دکتر....شیر دادی بعد همون موقع دسشویی کرد آبکی بود اسهال..بچه اسهال بذاره دلش میپیجه و سرخ میشه...شکمشم یکم داغه...مقعدش هم یکم سرخ میشه...بچه من این علایم داشت

اسهال بچه آبکی ولی برا یسری بچه ها ژله ای...یسری ها هم آبکی بصورت ژله ی.....

من نمیفهمم این حرفو خب بچه ها مگه بجز شیر چیزی میخورن خب بجز اسهال بودن مگه چیز دیگه ای باید باشه که میگید بچه م اسهال
واقعا اگه کسی دسشویی بچه ش سفت بگه شاید من اشتباه میکنم

تا ۸ بار تو بخش بستری بعد زایمان بودم میگفتن عادیه

بیشتراز۶ بار درروز

آبکی باشه بیشتر از ۵بار در روز باشه

سوال های مرتبط

مامان اِلا🐣 مامان اِلا🐣 ۸ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی