کیسه ابه .دیگه وقتته
اره عزیزم
بو میده؟ اگه بو بد میده نشتی داری. ببین یه پد بزار بعد دراز بکش سرفه کن اگه اب اومد سوراخ شدی برو بیمارستان
برو دستشویی کامل تخلیه کن بعد یه پد بزار مدام چک کن خیلی خیس این ترشح نیست شایدم ادرار
آره اره پاشو برو حموم ساک بردار برو بیمارستان
اول برو توالت کامل مثانه رو تخلیه کن
بعد بیا نواربهداشتی بذار یکساعت فعالیت کن
تو این مدت هم دیکه دستشویی نرو
رنگ کیسه اب صورتی کمرنگه و با فعالیت هی بیشتر میاد
اگه همینطور ادامه دار آب شفاف و ادرار مانند باشه آره
به احتمال زیاد کیسه آبت سوراخ شده
سلام اره
سرفه کن اگه اب اومد کیسه ابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.