۱۲ پاسخ

من از همین حالا که تو دلم باسنشو جمع می‌کنه فشار میاره دوست دارم بزنم دم ک.ونش🥹😭😍😍

اره عزیزم😍😍😍

دخترمنم همینطوری میکنه

اره طبیعیه چون بچه تا یه مدت خودش رو ب شکلی تو شکم مادر بود جمع میکنه ولی اگه دیدی گریه میکنه تو اون حالت و نق میزنه کولیک داره بنظرم

حتما دلش درد میکنه خودشو جمع میکنه یا باد میخوره بهش سردش میشه جمع‌میکنه

پسر منم همین طوری بود گفتن رفلاکس و کولیک داره دکتر بردم

بله طبیعیه

منم بچم همینطوره دکتر گفت رفلاکسه

خودا نگاش کن 🥺😍

وای‌جوجههههه

کی من بغل بگیرمش

اره 😥❤💙

سوال های مرتبط

مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی