پوشک
فرزند پروری
شیرخشک

تصویر
۱۳ پاسخ

باخانواده خودم 10 نفرمیخایم بریم بیرون

هر سال با خانوده شوهرم بودیم پارسال با خواهرم امسال هم هماهنگ نکرد باهام نمیریم خودمون میریم تنها

باغ داییم میریم ۱۵ نفری هستیم

اگه بذارن خوووونهههه 🥹

باخانواده ی خودم۸نفر

خودم دوتا دخترام خونه ☺️☺️☺️☺️

تا ظهر خونواده شوهر بعدظهر خونواده خودمون

مثل هر سال با خانوادم...خواهر برادرام از شهرستان اومدن...

خانواده شوهر کلا پنج نفریم 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😮‍💨😮‍💨😮‍💨

سی نفر، خانواده شوهر

قوم شوهرو دعوت کردم خونمونم،هوا سرده نمیشه رفت بیرون،بعداز غذا یه طرفی میریم

من با خانواده خودم خواهر برادر

با داداشم و زن داداشم و مامان بابام

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ترانه مامان ترانه ۳ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۳ سالگی