بستنی مگنوم دارک چاکلت خوردم ضرر داشت؟

۹ پاسخ

الان بگیم ضرر داش میخوای چکار کنی؟

نه بابا

اگه با من میخوردی ضرر نداشت
ولی الآن متاسفم برات

اره ضرر داشت خب الان چیکاره ای؟ برنامت چیه ؟ تف میکنی یا چی

عزیزم نوش جونت
کافئین داره دیگ سعی کن تو این هفته چای و شکلات خیلی کم بخوری یا اصلا نخوری

نوش جونت
چرا ضرر؟

خوردی تمام شد رفت

میخوری بعد میپرسی بعد ضرر داشته باشه چیکار میکنی

چرا ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری