به سلامتی جیگر😍
منم ۶روز عقب ترم
بسلامتیدل خوش جنسیت نی نی رو فهمیدی
عزیزم غربالگری اول رفتی سونو وازمایش
۳ روز جلوتر من
من ۱۳ مهر هستم 🥹۴ روز اختلاف
بسلامتی انشاالله
انشاالله سلامتی🌸🌸
من فردا وارد پنج میشم☺️
مبارکه عزیزم 🥹💙
مبارکه انشالله همه مون نی نی هامون رو سالم بغل کنیم
این روزشماریه و انتظار هم شیرینه هم سخت😍
گلم تو نمیدونی بیمارستان مهر هم تلفنی نوبت سنو میده ؟
منم فردا وارد ماه3میشم 8هفته 4روز
با من تو یه روزی🥹💋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.