منو قندی وارد ماه چهارم شدیم🥹👼🏻✨️
خدایا شکرت🩷💙...

تصویر
۱۵ پاسخ

به سلامتی جیگر😍

منم ۶روز عقب ترم

بسلامتی‌دل خوش جنسیت نی نی رو فهمیدی

عزیزم غربالگری اول رفتی سونو وازمایش

۳ روز جلوتر من

من ۱۳ مهر هستم 🥹۴ روز اختلاف

بسلامتی انشاالله

انشاالله سلامتی🌸🌸

من فردا وارد پنج میشم☺️

مبارکه عزیزم 🥹💙

مبارکه انشالله همه مون نی نی هامون رو سالم بغل کنیم

این روزشماریه و انتظار هم شیرینه هم سخت😍

گلم تو نمیدونی بیمارستان مهر هم تلفنی نوبت سنو میده ؟

منم فردا وارد ماه3میشم 8هفته 4روز

با من تو یه روزی🥹💋

سوال های مرتبط

مامان آریا💙✨️ مامان آریا💙✨️ هفته نوزدهم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قطاب مامان قطاب هفته پانزدهم بارداری
مامان AmirMahdi مامان AmirMahdi هفته سی‌وسوم بارداری