دیگ دارم افسردگی میگرم میدونم 😢🫣
#سیسمونی #شیرخشک #فرزندپروری

۴ پاسخ

تلقین نکن هیچیت نیست

منم عزیزم🤝

چرااا
امروز سیزده بدره پاشو وسایل جمع کن برین بیرون🥲😂

با چیزایی که شادت می‌کنه خودتو سرگرم نگه دار عزیزم منم همش تو خونه تنهام و یه گوشه افتادم

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد