ان شاءالله زود خوب بشی گلم❤️
خب منم گاهی اوقات سفت میشن بچه ها فشار میدم بعد خوب میشه
یعنی بچه ها
انقباض چطوری بود
انشالله چیزی نیست بهت دارو تزریق میکنن انشالله کمکت میکنن ولی نزار معاینه بشی
ان شالله ک خوب میشی عزیزدلم
اووو بستری چراااا؟
رفتی دکتر بستریت کرد؟
خوب میشه انشالله، سر نماز دعات میکنم جان😘💕
عزیزم ایشالا که همه چی خوب میگذره
بیمارستان هستی مراقب هستن
انشالله خوب شی عزیزم💜
انشالله ک زود خوب میشی عزیزم 🙏🏻
انقباض یعنی چی دردداری؟
انقباض چطوریه؟
رفع میشه نترس، همین که بیمارستانی ینی امنه جات و کمکت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.