۳۹ پاسخ

چهارمیم تو راهه😅

همین دوتا کافیه خداحفظ کنه همینا رو برامون ،عاقبت بخیر بشن ان شاالله 🥹💙💓

یدونه

ما خودمون‌۳تاییم همیشه میگم کاش خواهر و برادر بیشتری داشتم
همیشه هم میگفتم د‌وس دارم ۲-۳ تا بچه داشته باشم با فاصله سنی خیلی کم
ولی با این وضعیتی که برامون درست کردن همین یدونه رو به سلامتی بدنیا بیارم و از پس هزینه هاش و توقعاتش بربیایم هنر کردیم😅
شاید بعدها نظرم عوض بشه نمیدونم

منم دوتا دوست دارم یکیش که داره میاد دوسال دیگه ایشالله دومیم میاد

من خودم ۴ تا دوس دارم اما شرایط مالی برای یکیشون فراهمه فقط
ایشالله خدا بخواد شرایطتمون خوب باشه درحدی باشه بچهام حسرت هیچی رو نکشن تا ۴ تا جا داره
خانواده پر جمعیت دوس‌دارم

دوتا
دومی هم انشالله بعد هشت سال ب بالا😂😅

جمعیت زیاد رو خیلی دوست دارم الان که کوچیکن سخته ولی وقتی بزرگ میشن میرن سر زندگیشون میشی یه خونواده بزرگ فکر کنید هر دفعه یکیشون بهت سر بزنه یا اینکه همه با هم بیان با بچه هاشون خونه ی بزرگ و شلوغ ۶یا ۷ تا البته فقط در حد دوست داشتنه اونم برای وقتی که پیر بشم الان بچه زیاد دوست ندارم 😂
همش رویا الکی
والا بچه بزرگ کردن توی این شرایط سخته
من سومی تو راهه و اخریه دیگه
ایندشون چی میشه

تو این مملکت یدونه ام زیادیه
ب تنهایی بچم فکر میکنم دلم میگیره
ولی فقط تنهایی ملاک نیس واسه بچه دوم

دوتا شکممه. کافیه دیگه

.....

سلام عزیزم اکانت قبلیم مسدود شد درخواست میدی؟

سلام خوبین ببخشبد داروهای فولیک و اهن و ویتامین دی که تا ان تی مصرف میکردید چه دوزی بوده، من تا 8 هفته فولیک 5 بود بعد اهن و فولیک اسید 1 شد و ویتامین دی 2000، برای من اینا دوزش کم نیست؟

چهارمی تو راهه🤲🏽🤲🏽🤲🏽❤

3تا بسمه دیگ همیناسالم باشن

بچه چهارمم باردام الان🙄🤕 البته خدا خواسته بود

نظر من ۴تا هست
واقعا خودم خواهر و برادر دارم خیلی خوبه
حیفه بچم خواهر و برادر نداشته باشه
۲تا دختر ۲تا پسر
ببینیم اوضاع مملکت چی میشه

تا وقتی فکر میکردم حاملگی راحته دوتا میخواستم با فاصله ۵ سال ولی الان میگم انشالله همبن یکی رو به سلامتی بزام دیگه نمیخوام 🤣

فقط دوتا

من ۳یا ۴تاعاشق بجه هستم

من دو تا

خدا یکی بچه یکی😂

به نام خدا ۱۰تا به لطف پروردگار تا الان. ۷تاشو بهم داده دیگه ۳تای دیگه روهم بده ۵تاپسر ۵تا دختر🥰🥰

یه گل دختر دارم یه گل دختره دیگه تو راهه دوس دارم یه گل پسر هم داشته باشم 😁

من فعلا دومی تو راه ولی دوست دارم سه چهارتا باشه

به خودم باشه همین یکی کافیه یا یکی دیگه ک تنها نباشه ولی شوهرم میگه۴ تا

منم دوتا دوستدارم یکیش. داره میاد یکیشم ایشالله سه سال دیگه

دوتا

اگه خدا کمک کنه ۳ تا دوست دارم
۱ پسر دوتا دختر فانتزیمه😬😉😍
ولی خب ۳۰ سالمه اولی تازه قسمتم شده امید دارم خدا کمکم کنه🙂💜

من ۳ تا دوس دارم نمیدونم بدنم اجازه سومی رو میده یا نه فعلا که تو اولی ام 😅
دومی رو بعد ۲ سال میارم
برا سومی فاصله میندازم ببینم اگه بتونم بکشم میارم نتونم که هیچی

دوتا دوست دارم ولی باید ببینم از پس این اولی برمیام یا نه
الان نییم ساعته دارم سر استیکر اتاقش که موقع چسبوندن خراب شد گریه میکنم
فکرررر نکنم کشش دومیو داشته باشم

من خودم فقط دوس دارم پسرم تک و تنها باسه ولی شوهرم میگ ن دوتا ی دختر هم باید بیاریم

تااا ترجيحا يه دختر يه پسر

همین یدونه خدا حفظش کنه برام ❤️

اگه خدا قسمت کنه چهار تا

۲ تا دوس دارم

اولیشه🫢

منم دوتا دوست داشتم ولی الحمدلله الان یه دختر ۹ساله دارم و دوقلو دختر توشکمم دارم

دوتا تو شکم😂😍

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری