۶ پاسخ

خپیری شدن کیک بخاطر اندازه نبودن مایعات و میزان ارد هست
اگر اردومایعاتت داخل کیک اندازه هاش درست نباشه ینی مایعات کیکت بیشتر باشه کیکت خمیر میشه
یا روغنشو زیاد بریزی
و زیادم هم بزنی کیکا پف نمیکنه
خمیری شدن ربطی ب شیر موز نداره

حواست به شکرش باشه پس چون شیر موز خودش شیرینه باید شکر کمتر بریزی

اره میشه خمیر هم نمیشه من خودم چند باری درست کردم خیلی هم خوشمزه میشه

اره طعم موزی میگیره

بله میشه

اره..چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری