۵ پاسخ

اگ دوباره دیدی برو دکتر احتمالا همونه فقط خون قدیمیه اومده نگران نباش دوباره دیدی حتما برو

چیزی نیست استراحت کن رابطه نداشته باش فعلا اگه خدایی نکرده دوباره آمد برو دکتر بیمارستان نرو فقط اگه زیر نظر دکتر برو پیشش اما جای نگرانی نیست

چیزی نیست نگران نباش
حتی اگرم لکه بینی باشه تا وقتی که رنگش روشن یعنی قرمز یا صورتی نشده جای نگرانی نیست من هر ماه تایم پریودیم دارم
شیاف بزار استراحت کن به پهلو بخواب
اگر بیشتر شد یعنی خیلی شدید شد برو یه سونو بده خیالت راحت بشه

تازگی شیو نکردی؟

لکه بینی برو بیمارستان

سوال های مرتبط