گناه داره برید بعد غروبم برید جای ماملنت اینا ! امروز میگذره دیگه تکرار نمیشه
منم امسال مامانمینا اومدن شمال خودشون خونه دارن زنگ زد امسال بیایین پیش ما ، همسرم بدون مشورت با من با خانواده اش برنامه ریزی کرد اومدیم اینجا ، با این حالی که دیروز باهاش قیامت راه انداختم گفتم مامانمینا هرسال اینجا نیستن ، خانواده تو هرسال هستن ، یه امسال بریم پیش اونا ، الا بلا گفت ناهار بخوریم خونه مامانم بعدش بریم خونه مادرت ، خیلی دلم گرفت ، اومدم خونشون ولی وقتی جایی و چیزی به دلت نباشه فایده ای نداره ،امسال ۱۳ به در بدترین سال عمرم بود ، حس تنفر دارم نسبت به همگی ، دیگه رفتن هم بعدظهر برام ارزشی نداره واقعا ،
😅چ خوب مال من ی بار قرار بود بریم بیرون با مادرشوهرم اینا حاضرم میشدم ها 😂اونم بیرون بود زنگ زد گف میای به شوخی گفتم نه ی داد و هواری راه انداخت خودم خشکم زد😂گفتم شوخی میکنم دارم حاضر میشم گف نمیخاد نمیریم نرفتیم🤣
پاشو هرطرف ک بهت خوش میگذره برو بخدا دنیا دو روزه چشم بهم بزنی این دوران ها تموم میشه من خیلی وقته لجبازی هامو گذاشتم کنار
برو ولی اول خوب دقش بدهنا امید ک شد برو😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.