ما که رفتیم😍
خونه بهترین گزینه رومیزه
هر کی زنگ زد گفتم شما بیاید خونه ما من با بچه نمیتونم از صبح ۱۸ تا مهمون داشتم خدایا شکرت بابت وجود افرادی که باهاشون حالمون خوبه 😍
منم نرفتم
من
نه با کی برم خب تنهام
خونه ایم والا هر سال
ما دیروز رفتیم
من خونم بقیه باغ
خونه از اول عید تا الان خونه نه بخاطر بچه بخاطر اینکه مادرشوهرم یک ماه قبل عبد افتاده کمرش شکسته مامانمم دوره بخاطر همین مجبورم خونه بمونم
من ...من ...شوهر و دوتا بچه هام مریضن
ما همبحثکردیم که کدوم طرف بریم…مامان من یا اون،کار بالا گرفت،خونه موندیم😫
مثه همیشه خونه🤪
نه والا با بچه ای کتا ۶صبح بیداره کجا برم، جونی نمونده برام ک جایی برم
۴ماهه اسیر خونهم
ما میریم خونه مامانم گلخونه دارن اونجاییم،بخاطر شرایط جنگ نرفتیم بیرون
منم خونم جایی نرفتم با دو تا بچه سخته
ما نرفتیم
خونه م نرفتم
نهار اومدم خونه مادر شوهرم شام خونه مامانم
ما هم خونه هستیم🥹
همیشه اونایی رو ک میدیدم بیرون با بچه ی زیر یکسال چ مکافاتی میکشن میگفتم واقعا چ اصراریه مگه حقوق میدن خوب ۱۳ هم مث بقیه روزا و امروز با وجود اصرار خانواده هااصلا پامو نزاشتم بیرون چون میدونم واقعا سخته
داخل خونه
نرفتیم جاایی
حرمبودیم راهافتادیمسمت شهرمون
خونه ایم
خونه کجا برم با بچه هواهم مناسب نبود برای بیرون رفتن با بچه ۳ماهه
منم خونه موندم
ایشالله سال دیگه بچه یه کم بزرگتر بشه به خوشی بریم😍
خونه ایم
با بچه هر جا بری زهرماره خونه بهترین جاست☹️😂
با بچه پنج ماهه کجا برم خونه راحتترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.