۸ پاسخ

من فقط۴ماهگی نگرفتم

نه نگرفتم منم

نه یک هفته دیر گرفتم اما گرفتم خداروشکر تا الان 😍

از ماهم اذیت داشت موقعی که خواب بود یا اروم با عکسا که میگرفتیم بعد ادیت میکنیم. مثلا ساده با ی پوشک

من هر ماه عکس معمولی میگیرم سر ماهگردش نهایتا کنار هم میچینمشون

من چون چسرم خیلی بدقلق و به هیچ کاری نمیرسم هر ماه میبرم آتلیه یه عکس میگیرم ازش برا همون ماه
همونم که میبرم ۲۰۰ کیلو کم میکنم برا اماده کردنو بردنش

من پسربزرگم تا 12ماهگی گرفتم خیلی راحت می‌گرفتم پسر کوچیکه فعلا تا سه گرفتم البته چندروز میگذره چون نمیزاره بگیرم ازیت می‌کنه

منم یکماهگی و‌دوماهگی و‌گرفنم

سوال های مرتبط