من فقط۴ماهگی نگرفتم
نه نگرفتم منم
نه یک هفته دیر گرفتم اما گرفتم خداروشکر تا الان 😍
از ماهم اذیت داشت موقعی که خواب بود یا اروم با عکسا که میگرفتیم بعد ادیت میکنیم. مثلا ساده با ی پوشک
من هر ماه عکس معمولی میگیرم سر ماهگردش نهایتا کنار هم میچینمشون
من چون چسرم خیلی بدقلق و به هیچ کاری نمیرسم هر ماه میبرم آتلیه یه عکس میگیرم ازش برا همون ماه
همونم که میبرم ۲۰۰ کیلو کم میکنم برا اماده کردنو بردنش
من پسربزرگم تا 12ماهگی گرفتم خیلی راحت میگرفتم پسر کوچیکه فعلا تا سه گرفتم البته چندروز میگذره چون نمیزاره بگیرم ازیت میکنه
منم یکماهگی ودوماهگی وگرفنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.