من دقیقا روز خودش میگیرم با یک عروسک اردک داره هر ماه کنارش میذارم عکس میگیرم بچه بزرگ میشه و اردکه همون اندازه مونده بعد که ۱۲ تاشو کنار هم چیدی خیلی قشنگ میشه
باید شوهرت مشکلو حل کنه
آره بگیر
من واسه دخترم همیشه دیرتر میگیرم
ماه بعدشم دیر تر میگیرم
بدون چهره بگیر بتونی ب جا پنچ ماهگی جا بزنیش🤣
بگیر مهم اینه یادگار بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.