من نبرده بودم تا حالا هفته پیش بردم ۶ ماهگی و دندونی و یکی دیگ گرفتم
۳ تا عکس دونه ۱۳۰
فردا گفته بیا ببر
من میبرم هرماه .ی جا 300 میگیره ی جا 380 .با هوش مصنوعی 480
هیچکدوم خودم میگیرم هزینه نداره فقط تولدش میبرم
من
دوتا میگیرم
یکی قاب
یکی چاپ
من برا یلدا دوتا عکس گرفتم یکی رو شاسی یکی چاپی شد 900
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.