۵ پاسخ

من نبرده بودم تا حالا هفته پیش بردم ۶ ماهگی و دندونی و یکی دیگ گرفتم
۳ تا عکس دونه ۱۳۰
فردا گفته بیا ببر

من میبرم هرماه .ی جا 300 میگیره ی جا 380 .با هوش مصنوعی 480

هیچکدوم خودم میگیرم هزینه نداره فقط تولدش میبرم

من
دوتا میگیرم
یکی قاب
یکی چاپ

من برا یلدا دوتا عکس گرفتم یکی رو شاسی یکی چاپی شد 900

سوال های مرتبط