من ۱۲ هفته و پنج روز رفتم ان تی احتمال ی پسر ی دختر داد انومالی همون بود
جاریم ۱۳ رف انتی گفتن پسر اونومالی دختر شد
پسر ~پسر
من انتی و انومالی گفتن پسر
۱۲هفتگی رفتم انتی احتمالی گفتن دختر حالا تا آنومالی بی صبرانه منتظرم🥲خودم دوست دارم دختر باشه🩷
۱۱هفته و پنج روز رفتم
جنسیت گف پسر
انومالی ۱۸ هفته رفتم و پسر بود
من انتی بهم گفت دختره انومالی پسر شد😍
من ۱۱هفته و پنج روز رفتم احتمال پسر انومالی هم پسر شد جای معتبر برو
من 11 هفته 3 روز رفتم، البته ان تی گفت 11 هفته و 5 روز هستی
احتمال دختر داد
۱۱ هفته ۳ روز رفتم گفته دختر انومالی یک شنبه میرم دعا کنید
به من گفت دختر پسر بود 🩵🩵🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.