۶ پاسخ

خیلی نگران میشم؛بقیه میگن اینجور همش اسهال باشه چاق نمیشه و از این حرفا🥺

اره خیلی طبیعه روزی ۷بار اسهالم باشه باز طبیعیه

یعنی نگران نباشم؟چون خیلی شله انگار آبه

کلا نوزاد مدفوعش ابکیه
سفت نیست

نوزاد همینه دیگه .

منم اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری