۲ پاسخ

اه اه اه اه وخیلی اه
گندش بزنن بااین سرشیشه هاشون، بچه م دکتربراون داشت از بدو تولد، یک‌ماهه بی بی بند گرفتم پستونکش فرو می‌ره تو، بچم اذیت میشه افتضااااااااح کلاااااا

بالای ۱۵۰ من نمیخرم

سوال های مرتبط