عزیزم🥹یک ماهگی خیلی سخته اما دو ماهگی راحت تره
پسر منم شنبه یکماهش میشه اگ بتونم اتلیه میبرم دوس دارم خودمم تو خونه عکاسی کنم ایده بدینننننن
🤣🤣🤣عین من
من فردا میخوام ازش عکس بگیرم امیدوارم خوب بشه
بیشتر دوست دارم ویدیو های خانوادگی بگیرم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.