۴ پاسخ

عزیزم🥹یک ماهگی خیلی سخته اما دو ماهگی راحت تره

پسر منم شنبه یکماهش میشه اگ بتونم اتلیه میبرم دوس دارم خودمم تو خونه عکاسی کنم ایده بدینننننن

🤣🤣🤣عین من

من فردا میخوام ازش عکس بگیرم امیدوارم خوب بشه
بیشتر دوست دارم ویدیو های خانوادگی بگیرم 🥹

سوال های مرتبط