چیکار میکنید بچه هاتون تو دستگاه میمونن؟

۲ پاسخ

پستونک دادم
مامانم تشکو رو پاش گذاشته بود اروم زیر دستگاه تکونش می‌داد که بمونه

سیرش کن قشنگ تا موقعی ک بیداره هم بزار بیرون بمونه بعدش ک خوابش برد چشم بندشو بزن بعدش بزار هردوسه ساعت ک‌خوبه بزار زبر دستگاه من دوسری دوروز هی دستگاه گرفتم همینجوری پسرم و هر دوروز ۲۸ ساعت زبر دستگاه نگه میداشتم

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی