بچه 7 ماه به دنیا بیاد میمونه؟؟؟؟خیلی نگرانم

۱۰ پاسخ

چرا باید هفت ماه ب دنیا بیاد؟
چرا به این چیزا فکز کنی اصلا؟

من خودم ۷ ماهه بدنیا اومدم میمونه ایشالا

توکل کن به خدا استرس نداشته باش برای اون بچه هم خوب نیست

به اینا فکرنکن حتی فکرشم بده من دوسال پیش انقدبه اینافکرکردم بچم 28هفته به دنیاومدولی نموند خدابخواداین سری سپردم بخداوشکرخداهم خیلی خوب میرین جلو

انشالله که به وقتش به دنیا میاد مواظب خودت باش ولی بله ۷ ماه زنده میمونه

وای تروخدا ول کنید هرچی اون بالاسری بخواد نه اینجا کسی دکتر نه دستگاه داره بسپار ب بالاسری فقط ناامید میشی اینجا ازبس که یسری حرفا میشنوی

آمپول ریه بزن

بله ۷ ماهه میمونه

ب امید خدا اره از قدیم میگفتن

چرا دنیا بیاد اینقد زود؟

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی