چرا باید هفت ماه ب دنیا بیاد؟
چرا به این چیزا فکز کنی اصلا؟
من خودم ۷ ماهه بدنیا اومدم میمونه ایشالا
توکل کن به خدا استرس نداشته باش برای اون بچه هم خوب نیست
به اینا فکرنکن حتی فکرشم بده من دوسال پیش انقدبه اینافکرکردم بچم 28هفته به دنیاومدولی نموند خدابخواداین سری سپردم بخداوشکرخداهم خیلی خوب میرین جلو
انشالله که به وقتش به دنیا میاد مواظب خودت باش ولی بله ۷ ماه زنده میمونه
وای تروخدا ول کنید هرچی اون بالاسری بخواد نه اینجا کسی دکتر نه دستگاه داره بسپار ب بالاسری فقط ناامید میشی اینجا ازبس که یسری حرفا میشنوی
آمپول ریه بزن
بله ۷ ماهه میمونه
ب امید خدا اره از قدیم میگفتن
چرا دنیا بیاد اینقد زود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.