من واقعا بین انتخاب گردو یا زایشگاه موندم.

۱۶ پاسخ

گردو مزخرفه

من زایشگاه سینا، آشتیانی زایمان کردم خیلی راضی بودم
هم تمیز بود
رسیدگی پرستاراو دکترا خوب بود ـهمه چیز اوکی بود
از لحاظ هزینه هم خیلی خوب بود

قدس من بودم راضی بودم ولی زایشگاه رفتم چن بار ان اس تی دادم بدک نبود ولی برای زایمان نه خوب نیس

زایشگاه مزخرفه چون اموزشیه پوستت رو میکنن

من پارسال رفتم زایشگاه دیگ کلامم بیوفته نمیرم اونور،ولی دختر داییم راضی بود

من از گردو خیلی راضی بودم
زایشگاه میخوای بری زیر دست دانشجوها؟😩

زایشگاه اصلا و ابدا نروووو

من قدس زایمان سزارین داشتم واقعا خوب بود رسیدگی عالی بود

شما میدونین بیمارستان گردو اگه دکتر خودت اونجا نباشه اصلا پذیرشت نمیکنن ؟

بنظرم هیچکدوم قدس خوبه

گردو بهتره

هیچ کدوم

من بین قدس و سینا خصوصی
نمیدونم کدومو برم
پسرم قدس سزارین شدم
الان موندم سینا چطوره

فکرمیکنم گردو بهتر باشه

گردو

قطعا گردو

سوال های مرتبط