۳ پاسخ

منم پسرم اوایل سینه چپ رو نمی‌گرفت
به همون سمت راست میخوابوندمش و سینه چپمو میدادم بهش بعد یه مدت قبولش کرد
امتحان کن شاید جواب داد

من 4سال پیش دخترم ک ب دنیا اومد اصلا سینه مو نگرفت ولی من همه‌ی تلاشمو کردم و بلاخره گرفت
آب قند درست کردم بعدش با قطره چکان از بالای سینه ریختم ک بیاد نوک سینه یکم شیرین بشه تا بچه بگیره چند روز درگیر بودم تا اینکه گرفت
شما هم همین راهو امتحان کن عزیزم ناامید نشو اصلا

عزیرم شیر خشکم میدی یا فقط سینه هات اگر فقط سینه هاتی میدی بر جلو دوش قشنگ ماساژ بده تا شیر که مونده شل شه وبریزه دیگه بعد این میگیره من اینطوری کردم گلم میشه درخواست بدی من پرم میخوام داشته باشمت

سوال های مرتبط