سلام ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین اگه امکانش هست لطفا سوال های منو راجع به بیمارستان ۱۷ شهریور جواب بدینتو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟
سلام عزیزم زایمان کردی؟؟
سلام ساعت ۶ صبح زنگبزن من اینجوری نوبت گرفتم
باید حضوری بری یک هفته زود تر پرونده تشکیل بدی اگه سزارین هستی
۱۷ شهریور مشهد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.