چجوری بیمارستان ۱۷ شهریور برای دکتر بیهوشی نوبت بگیرم؟؟

۵ پاسخ

سلام ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین اگه امکانش هست لطفا سوال های منو راجع به بیمارستان ۱۷ شهریور جواب بدینتو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟

سلام عزیزم زایمان کردی؟؟

سلام ساعت ۶ صبح زنگ‌بزن من اینجوری نوبت گرفتم

باید حضوری بری یک هفته زود تر پرونده تشکیل بدی اگه سزارین هستی

۱۷ شهریور مشهد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی