۳ پاسخ

عزیزم تا میتونی سعی کن با پسر ارتباط بگیری بازی کنی وقت بگذرونیم اون بچه نوزاده پیشتر بده به باباش یا با باباش صحبت کن وقتی به نوزاد رسیدگی میکنی اونم با بچه بازی کنه بهش محبت کنه

والا همه ی این روزا میگذره دل تنگ میشی که کاش میومد بغلم می‌نشست
پسر من اصلا نمیاد تو ولش کن تو حیاط و با آقا جونش یا هر کی بخواد بره بیرون میره اصلا کاری ب من نداره ک ی مامانی هم وجود داره
اینجوری خیلی ناراحت میشم اصلا دوس ندارم

الهی حسودی میکنه بیشتر بهش محبت کنه

سوال های مرتبط

مامان دو تا فرشته مامان دو تا فرشته ۷ ماهگی
بچه های شما هم بدون دلیل گریه میکنن الکی غرغر می‌کنن لج میکنن؟
پسر من الکی غرمیزنه یکسره یعنی حوصله اش سر میرع؟
یک نوزاد پنج ماهه دارم که خیلی به اون حسادت می‌کنه یعنی من حق ندارم یک دقیقه به نوزادم توجه کنم یک دقیقه رو شکم بزارم بازی کنم باهاش از این توپ های رنگی کوچولو یک عالمه داره که اصلا باهاشون بازی نمیکنه اسباب بازی هم همینطور که اصلا بهشون نگاه نمیکنه همینکه میارم جلو نوزادم میزارم میاد زود بر میدارم همش میخواد بیاد بغلم ولی اگه باباش رو ببینه دیگه بغل من نمیاد منو میزنه ولی شوهرم یکم باهاش بازی می‌کنه دیگه حوصله نداره ولی گریه می‌کنه که همش میخواد بره بغل شوهرم شوهرم دعوام می‌کنه که چرا همش دنبالش هست و میخواد بره بغلش بهم میگه چرا وابسته خودت نمیکنی حتما کتک میزنمش که نمیاد بعلت چکارکنم وابسته خودم بشه بغل باباش نره نمیشه که نوزادم بغل نکنم گناه داره گریه می‌کنه پسرم وقتی باباش رو میبینم بیشتر نق نق می‌کنه طوری که شوهرم فکر می‌کنه که مریضه جایش درد می‌کنه خیلی به پسر یکساله ام توجه میکنیم طوری که وقتی میاد نوزادم بزنه شوهذچرم میگه بزار بزنه اشکالی نداره من گفتم گناه داره دردش میگیره عدا شو هم درباره حالا به شوهرم میگم اگه عدا دربیاره اشکالی ندارد نمیشه که بزنه دردش میگیره من به هردوتوجه میکنم هردویک اندازه دوست دارم