۳ پاسخ

تو کی مریضت مرتب بود سرموقع می‌شود فردا بشی بهت قول میدم نمیشی هرسری دوسه ماه رد میشه

اگر فردا موقع پریودیت هست نمیشه کاریش کرد ولی اگر هنوز یگ هفته ایتا مونده میتونی قرص بخوری

ال دی بخور

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی