کیا بچشونو جدا میخوابونن؟از چند ماهگی

شیر خشک

۱۶ پاسخ

چطوری جدا میخوابن؟ نصف شب بیدار نمیشن؟ چطوری متوجه بیدار شدنشون میشید🥲 من که دخترم چسبیده بهم

من که اصلا دلم نمیاد احتمالا تا ۲،۳ سالگی کنار خودم باشه

من اصلا دلم نمیاد اخه این چه کاریه

چرا من دلشو ندارم البته بچم تا صبح ۱۰بار بیدار میشه من باید بهش چسبیده باشم

من از ۴ماهگی جداکردم

من
طبق نظر دکترش از هفت ماهگی

من بعد از واکسن شش ماهگی

من از ۹ ماه جداش کردم تنها بخوابه تا الان هم عادت کرده خودش خسته میشه میگیره میخوابه ن مامان بدیم ن ولی می‌چسبه بهم بعد میکم تا کی من باید بخوابنمش بزار یاد بگیره از الان واقعن هم یاد گرفت کار نداره

ماماناى گل؛ جدا كردن صرفا به معني گذاشتن تو يه اتاق ديگه نيست. شما همينكه رو تخت خودتون نخوابونيدش اما تو تخت كنار مادر باشه كافيه

بنده از ۷ ماهگی، جدا تو تختش میخوابه

من میخوام یکی دوسالگی جدا بخوابونمش

منم دلهره دارم دوس ندارم جدا بخوابه از الان. گناه داره

من که حالا حالاها قصدشو ندارم

من که از اول توی تخت کنار مادر خوابوندمش تا الان کنار تخت خودم

من از اول

جدا یعنی چجوری؟

سوال های مرتبط