۱۵ پاسخ

یعنی چی مگه میشه چ کاریه،نزارین خب مگه بچه از خونه باباتون اوردین ک این اداهارو درمیارن شوهراتون

ما جدا نخوابیدم اصلا ولی الان دیگه به هم پشت میکنیم میخوابیم 😂

شوهر من از اول گفت جدا میخوابه که خوابش به هم نریزه

ما فقط دو هفته جدا خوابیدیم، بعدش باهم خوابیدیم ولی فقط خوابیدیم، شما بگو خواهر برادر😆😆

من سر پسرم تا یکسال جدا بعد باهم الان سر دخترم فعلا جداییم
ولی سرد نیستیم

تاچن ماه اول جدا میخابیدیم بعد دیگه باهم شد😃
ولی خیلی سخته که تو سختترین شبها که ادم خستس افسردس دوس داره یکی پیشش باشه ولی نیست متاسفانه

من ۱۴ ساله جدا می خوابم

شوهر من خودش جاشو جدا کرد رفت تو اتاق میگ بچه نمیزاره

من تازه همین دیشب دوباره برگشتم به آغوش همسر 😂

من هم

متاسفانه من

جدا که نه ولی سردیم

من،،.

خدا نمی‌خوابیم ولی بخوابیم سنگین تره

من.....

سوال های مرتبط

مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد