طبیعی عزیزم
دختر منم همه رو میزنه 🤦♀️ مو زیاد میکشه فک کنم همه رو آغ میکنه منم منتظرم یکم بگذره ۲ سالش که شد کم کم بهش یاد بدم که کار بدیه
الان این حزکات عادیه واسه یک ساله نگران نباش خوب میشه شوهرم روانشناس کودکانه ازش پرسید اینو گفت
گلم میشه درخواست بدی من پرم میخوام داشته باشمت
آره همش داره چنگ میندازه
من دستشو میگیرم اروم میکشم رو صورتم میگم نازی نازی.... یکم یاد گرفته تا میاد چنگ بزنه میگم نازی نازی اروم تر چنگ میزنه 😨
وای صورت بابامو چنگ میندازه. دوسش داره
منو باباشمگاز میگیره بخاطر دندوناش که در میان
نه اصلا چنگ و گاز نمیکنه اصلا بلد نیس
امنیت نداریم ما😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.