خانم ها طبیعی یا سزارین کدوم؟؟

۲۵ پاسخ

سزارین .....

من طبیعی بودم ولی اگ برگردم عقب هیچ وقت طبیغی زایمان نمیکردم فقط سزارین

من طبیعی بودم خیلی راضی بودم البته که دردش یکی دوساعت واقعا شدیده ولی من به محض زایمان دیگه دردی نداشتم و حالم اوکی بود الانم شکم دومم هست اینم تصمیم دارم طبیعی بیارم
بازم این موضوع بستگی به شرایط خودت داره

سزارین

سزارین عالیههه هزار بار برگردم عقب انتخابم سزارین

من طبیعی با اپیدورال بودم دوست داشتم

طبق شناختی که از خودم دارم میگم طبیعی🤷🏻‍♀️

سزارین بودم راضی بودم تجربه طبیعی ندارم

سزارین

سزارین

من سزارین بودم . راضی بودم

من سزارین کردم راضی بودم

سزارین

فقط سزارین

عزیزم هرکسی تحمل درد و شرایط. بدنیش فرق داره من خودم طبیعی بودم خیلی راحت زایمان کردم

به تحمل و دکترت ربط داره من سزارین شدم
چون از طبیعی یه ترسی داشتم
دکترمم واقعا بخیه مو خوب زده و واقعا دکترم خیلی خوب بود
فقط سزارین دوره نقاهت بعدش یکم طولانیه و باید با عوارض بسازی تا اوکی بشی
ولی بازم بخوام زایمان کنم میگم. سزارین

طبیعی بهتره

من تجربه زایمان طبیعی دارم میگم اصلاااا خوب نیست

طبیعی خیلی بهتره به شرط اینکه بیمارستان خوب بری و ماماهمراه خوب داشته باشی، ولی بدیش هم اینه که بخیه میخوری ، واسه من الان باز شده 😬

طبیعی

طبیعی 😍

قطعا سزارین

سزارین

سزارین

سز

سوال های مرتبط

مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی