۵ پاسخ

بنظرم دیگ به فکر ازشیر گرفتن باش خاهر

واااااای بازم نیست خداااااا تا کی سیر خارجی هزینه کنیم

هیچی گیر نمیاد
ببلاک هم نیس

نان.

ببلاک

سوال های مرتبط