عفونت برو دکتر
عفونته و حتما باید دارو مصرف کنید عزیزم. در اسرع وقت یرید دکتز که بهتون دارو بده. سرخود و به توصیه دیگران دارویی مصرف نکنید
من از اول بارداری دارم دکتر هم دوبار رفتم میگه خارش و بو نداشته باشه عادیه
عفونته منم داشتم حنا با ماست گذاشتم رو نوار استفاده كردم با سفكسيم ٤٠٠ چند روزه خوب شدم
عفونته معمولا
حتما برید دکتر
منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.