۳ پاسخ

قطره شیرافزا بگیر استفاده کن شیر دوش بگیر بدوش تا بیاد

مال منم سفت نبود ولی فشار میدادم شیر با فشار زیاد میومد فکر کردم شیرم کافیه چند بار دوشیدم دیدم اصن ۳۰ سی سی نمیشه

خوب سعی کن چیزهایی بخوری که شیرتوبیشترکنه هرچه سفت تربهتره

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی