۴ پاسخ

خواهرمن داشت عمل کردنش لیزرش کردن دوباره بازریشه کرده درگیره

وای من کیست سینه داشتم مرگو با چشام دیدم ایقدر ک درذ داره شدید ها شدید

عزیزم اگه توی سینت سفت شده اون کیست یا توده نیست شیر هست. من چند وقته یه بار اینجوری میشم درد میگیره شیر که میدم درست میشه

اگه دور از جون منظورت بدخیمه اصلا درد ندارن اون
اگه سینه ت درد داره دکتر به من گفت هفته ای دوبار ویتامین e بخور

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی