کیست سینه دارو نداره عزیزم. نه گل مغربی نه ویتامین ای هیییچ تاثیری ندارن. فقط کافئین نخور استرس نداشته باش یوگا انجام بده برای ارامش اگه کیست ساده باشن دردشون خیلی کم میشه. راهش فقط اصلاح سبکه زندگیه. اگه ساده باشن مشکلی پیش نمیاد فقط مثلا سالی یکی دوبار سونو رو دکترا پیشنهاد میکنن
من داشتم و دارم ویتامین e
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.