۲ پاسخ

کیست سینه دارو نداره عزیزم. نه گل مغربی نه ویتامین ای هیییچ تاثیری ندارن. فقط کافئین نخور استرس نداشته باش یوگا انجام بده برای ارامش اگه کیست ساده باشن دردشون خیلی کم میشه. راهش فقط اصلاح سبکه زندگیه. اگه ساده باشن مشکلی پیش نمیاد فقط مثلا سالی یکی دوبار سونو رو دکترا پیشنهاد میکنن

من داشتم و دارم ویتامین e

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی