۵ پاسخ

شیر مونده

بعد شیرو فریز کن
تاریخ بزن
دوست داشتی اهدا کن ب خانه بهداشت اگرم نه تو غذای بچه ت بریز بجا اب

بعد اینکه بچه ت خورد اگر باز پر بود خالی کن
شیر دوش برقی خوبه کمکت می‌کنه با دستی نمیشه

رگ کرده شیر توش پره
هر چهار ساعت خالی کن با شیر دوش

شیر مونده منم همینطوری شده بودم از استرس مردم گفتم حتما ی چیزهههه رفتم ماموگرافی شیر مونده بود

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی