من شنیدم کیست سینه با نوره مالی برطرف میشه. ماهی دو یا سه بار نوره یا همون موبر قدیمی اصلشو بگیر کل بدنتو بگیر. دو سه ماهه خوب میشه. خیلیا نتیجه گرفتن.انشالله شما هم نتیجه بگیرید
آره من دارم
من داشتم عمل کردم اگه درد داشته باشه خوش خیمه حتی شاید جراحی هم نخواد
اره دختر عموم داشت خواهر جاری ام داشت رفتن دکتر خوب شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.