والا من پسرم امسال گذاشتم پیش1ونشالله اگ جنگ تموم شد ومدرسها برگشتن برج7پیش2میزارم
امسال برج ۷بزارش پیش۲
مهر امسال ميره پيش 2 يعني همون پيش دبستاني
باید پیش دبستانی برن امسال
پسر من ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به دنیا اومده پارسال پیش ۱ بود امسالم پیش ۲ میره
نیمه اولیه به نظرم ساله دیگه بفرست
قانونا امسال باید بفرستی ولی میشه نفرستی بذاری با نیمه دوم ساله خودش بره
امسال عزیزم
مهر ماه باید پیش دو ثبت نام کنی
پسر منم فروردین ۱۴۰۰
امسال میرن پیش ۲
مهرماه امسال باید بره پیش ۲
مهر ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.