۶ پاسخ

نه خوبه

اگه شیر بالا نمیاره
بعدش مشکلی نداره میتونه بخوره

نوش جونش
خب سیر نشده 🥹❤️

اره عادیه اشتهاش زیاده

هر دو ساعت ۶۰ تا میتونی بدی دیگه ، تا وقتی یک ماه تموم بشه و هر سه ساعت ۹۰ تا بدی ،تا پایان ماه سوم
دکتر به من این مدلی میگه شیر بدید

اره الان همه میان میگن ۳۰تا بیشتر نده معده کوچیکه فلانه
پناه هم دقیقا همینجوری بود سیر نمیشد بچه دکتر گفت طبیعیه خیلیا اشتهاشون بیشتره خو

سوال های مرتبط