زیاد نیست من فکر کنم ۳۰۰ یا ۳۵۰ بود دادم جند روز پیش
عزیزم اگه تو بهداشت پرونده داری ازمایش ها رو رایگان انجام میدن
زیاد نیس هزینه ش من آزاد دادم ۳۵۰
یه جا رفتم نیمه دولتی بود گروه خونی و تیروئید شد ۱۸۰ با تامین اجتماعی
رفتم یه جا خصوصی گفت میشن ۱۵۰۰ یعنی با بیمه
من تیروئید و ویتامین دی دادم از رو بیمه تامین اجتماعی شد۸۸تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.