۵ پاسخ

زیاد نیست من فکر کنم ۳۰۰ یا ۳۵۰ بود دادم جند روز پیش

عزیزم اگه تو بهداشت پرونده داری ازمایش ها رو رایگان انجام میدن

زیاد نیس هزینه ش من آزاد دادم ۳۵۰

یه جا رفتم نیمه دولتی بود گروه خونی و تیروئید شد ۱۸۰ با تامین اجتماعی
رفتم یه جا خصوصی گفت میشن ۱۵۰۰ یعنی با بیمه

من تیروئید و ویتامین دی دادم از رو بیمه تامین اجتماعی شد۸۸تومن

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ودوم بارداری