من بیمه سلامت ایرانیان بود
180شد 16فروردین رفتم
عزیزم این ازمایش رایگانه پولی نیست خشگلم کجای کرجی شما
بهداشت ماما برام نوشت رایگان بود همش
۱/۸۰۰
مال من رو بیمه تامین شد 900 هم قند بود هم تیروعید هم اهن هم ادرار
گلم مرکز بهداشت هر ازمایشی رو کهداشته باشه برای خانم باردار رایگانه
تامین اجتماعی ۱۰۰ تومن کم کرد شد ۴۷۰
البته مال من کم خونی و ازمایش ادرار هم بود
ازمایشگاه رازی رفتم من با تامین و پول کیت ویتامین دی ک ازاد حساب میشه فککنم نزدیک ۱۱۰۰ ۱۲۰۰ شد
اره همه چی با همه برای من با بیمه شد ۵۰۰ ازادش ۱۲۰۰ اینا بود
برای من با بیمه تامین شد ۱۴۰۰ قبل عید فکر کنم ۶۰۰ اینا میشد اره قند و تیرویید و ادرار و اینا همه چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.