سلامتم نداری.
برو بهداشت برات بنویسه میفرسته جایی ک رایگان باشه
قند خالی حدود ۳۰۰/۴۰۰ تومن
خانوما من تاپیک میزارم نمیاد
میگم فردا شاید برم آزمایش گلوکز و تیروئید الان یدونه قرص د۳ خوردم با ی بیسکوییتا ک وسطشون کارامل میشه عیب ندارع ؟؟
برا من با ازمایشای دیگ ک همراهش بود شد ۸۰۰
برو بهداشت رایگانه منم رفتم رایگان برام انجام دادن ولی حتما برو مهمه قند بارداری نشون میده
من گلوکز ۲مرحله ای ازمایش ادرار و تیرویید و اهنو همه اینا بدون بیمه هفته پیش دادم ۲ تومن شد
بر و بهداشت انجام بده رایگان
من دکترم برام ننوشت اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.