۹ پاسخ

سلامتم نداری.

برو بهداشت برات بنویسه میفرسته جایی ک رایگان باشه

قند خالی حدود ۳۰۰/۴۰۰ تومن

خانوما من تاپیک میزارم نمیاد
میگم فردا شاید برم آزمایش گلوکز و تیروئید الان یدونه قرص د۳ خوردم با ی بیسکوییتا ک وسطشون کارامل میشه عیب ندارع ؟؟

برا من با ازمایشای دیگ ک همراهش بود شد ۸۰۰

برو بهداشت رایگانه منم رفتم رایگان برام انجام دادن ولی حتما برو مهمه قند بارداری نشون میده

من گلوکز ۲مرحله ای ازمایش ادرار و تیرویید و اهنو همه اینا بدون بیمه هفته پیش دادم ۲ تومن شد

بر و بهداشت انجام بده رایگان

من دکترم برام ننوشت اصن

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری