من دولتی بود رایگان
من بدون بیمه یکو دویست دادم
۴۰۰ ت شد من امروز رفتم بیمه تامین اجتماعی
آزمایش قند سه مرحله ای با آزمایش ادرار،آزاد ۱۰۸۵
برای من دومرحله ای بود شد ۲۶۰ تومن با بیمه
من رفتم بهداشت رایگان بود
با بیمه 50 تومن فرقشه پذیرش گف
من دیروز آزمایش دادم آزادش390
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.