هزینه ازمایش سه مرحله ای گلوکوز چقدره؟ بدون بیمه

۱۴ پاسخ

عزیزم مورفولوژی شوهرت چند بود ای یو ای کردی میشه جواب بدید مرسی

برو بهداشت رایگانه

۹۰۰.

بهداشت مجانی

بدون بیمه یک و خورده ای شد

بستگی داره دکترت بغیر از گلوکز چی نوشته باشه من برام ازمایش دی۳هم نوشته بود فرقش صدتومن بود گفت ازاد ۴۸۰میشه با بیمه ۳۸۰

بهداشت بگو برات بنویسن اگه بیمه نداری رایگانه فک کنم مرکزای خودشون فقط باید انجام بدی

بدون بیمه نزدیک ۷۰۰ الی ۸۰۰

بابیمه من دادم۳۵۰بود

من با بیمه تامین اجتماعی دادم 520شد

بدون بیمه من هفته گذشته ۸۰۰ دادم

۴۰۰.

کم میشه ۵۰۰تومن اینا

من دادم ازاد۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری