سلام خانما شکمتون از چند ماهگی آمد بالا حرکت بچه رو حس کردین ؟؟

۶ پاسخ

از هیفده هفته یکم در اومد ولی اینکه قشنگ بیاد بالا هنوزم زیاد نیومده فقط بدون لباس مشخصه حرکات هم از همون هیفده اینا یکم میفهمیدم الان دیگه قشنگ واضح جفتمم خلفیه

من هنوز شکم ندارم(فقط یه برامدی خیلی خیلی کوچولو که فقط خودم حس میکنم دارم البته) حرکت بچه هم حس نکردم هنوز

حركات هاى بچه اخراى٢١هفته بودمتوجه شدم شكمم ازهمين شيش ماهگى يكم مشخص شده

از۱۷ هفته شکمم مشخص شد تاالان حرکت بچه حس نمیکنم

حرکت بچه از ۱۲هفته ریز فهمیدم شکمم از دیروز یکم معلومه

از تقریبا اخرای ۴ بودم

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه ی مامان مامان جوجه ی مامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد