۹ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم قدمش پرخیر و برکت
سزارین بودی یا طبیعی؟
بیمارستانت خوب بود؟

به سلامتی

بسلامتی مبارکه 💞💞🌹🌹🌹🌹🌹

سلام مبارک باشه عزیزم کودم بیمارستان

تبریک میگم گلم

به سلامتی عزیزم😍انشالله قدمش خیر باشه

مبارکه گلم ب سلامتی 🧿

مبارکه عزیزم
انشاالله خوش قدم باشه
سزارین یا طبیعی ؟
چند هفته بودی ؟

عزیزم مبارک باشه🤩
کدوم بیمارستان بودید

سوال های مرتبط

مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی